Cvičení s Wii Fit Plus

Ahoj,

Nikdy jsem nebyla člověk, kterého by sport nějak bavil. Je to smutné, ale je to tak. Zkoušela jsem všechno možné od gymnastiky, atletiky až po volejbal. U ničeho jsem nevydržela déle než rok. Jenže pak jsem pod stromečkem objevila právě Nintendo Wii spolu s podložkou a hrou Wii Fit Plus.

Nejdřív hra sloužila jen občas, když přišli kamarádi nebo při rodinných oslavách. Teď jsem se rozhodla udělat něco víc pro svoje tělo. Vytvořila jsem takovou "30-ti denní challenge" podle sebe. Není to tím, že bych potřebovala zhubnout. Jsem se svým tělem spokojená, i když nemám zrovna 90-60-90. Chci spíše celkově zpevnit svoje tělo.

Rozhodla jsem se o své výsledky s vámi podělit. Třeba vám to pomůže. Ať už k tomu, že uvažujete o koupi, ale pořád jste si nebyli jisti anebo jen jako motivace pro cvičení. :-) Každou neděli přidám, jak se mi vedlo. To znamená, že se už zítra můžete těšit na poznámky z prvního týdne. 

*Look*


KOMENTÁŘE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Style

Zlatý outfitt ke stromečku

    Alice Olivia white embellished top 11.365 CZK - net-a-porter.com     Mini skirt 560 CZK - stylishplus.com     Steve Madden steve-madden shoes 2.230...
Celý článek

Black is pretty

  Black is beautifull! Více o ceně a produktech ←   Jednoduchý a elegantní, pro každodení nošení.
Celý článek

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná, ale neboj, my ti pomůžeme podle našeho návodu jak vypadat aspoň trochu jako člověk. Asi každý někdy zažil chvíli, kdy jeho sebevědomí bylo na nule, nebo si prostě jen tak vyhledával články  na internetu na téma jak být sebevědomá a hezčí. Je mnoho nádherných...
Celý článek

Móda podle Hanny Marin (Ashley Benson)

V informacích jsem vás informovala, že bych se chtěla více věnovat rubrice Style. Proto jsem si pro dnešek vybrala seriálovou postavu Hannu Marin z Pretty little liars, kterou ztvárňuje Ashley Benson (Duch Vánoc, Sprink breakers). Podle mého názoru má Ashley a Hanna podobný styl a já opravdu miluju...
Celý článek

Retro updo účes

Také vás už nudí obyčejně rozpuštěné vlasy, nebo culíky? Vyzkoušejte tento lehký účes, je krásný a hodí se téměř ke všemu. Budete potřebovat pouze hřeben, dvě gumičky a několik pinetek. *Ash* Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.
Celý článek

Rozjasni zimu aneb barevné pramínky do vlasů

Zima je krásným časem, kdy je všude bílo, ale také občas zataženo a temno. Co takhle do zimy přidat trochu barviček a energie v podobě barevných vlasových pramínků?   Někomu se tohle oživení vlasů líbí, někomu zase ne. Já sama proti tomu nic nemám, přijde mi to zajímavé. A jak si můžu...
Celý článek