Koupeno: Červen

Ahoj čtenáři!

Prázdniny již začali a my konečně máme čas na věci, které jsme díky škole nestíhali. Za ty dva měsíce mé neaktivity jsem si toho stihla dost koupit. Rozhodla jsem se proto, že koupené věci rozdělím do dvou částí (Koupeno:Červen a Koupeno:Červenec). Tentokrát se jedná pouze o drogérkovou kosmetiku. Už to nebudu zdržovat a jdeme na to!

Jako první produkt vám představím štětec od UMA COSMETICS. Koupila jsem ho v Teta drogerii za 79Kč. Musím přiznat, že tato značka mě zatím moc nepřesvědčila. A tento štětec je toho důkazem. Sice má ideální velikost a dobře se drží, ale také má velmi tvrdé štětiny. Je nepříjemný a pichlavý. Navíc pelichá. Od tohoto štětce ruce pryč.

Dobrá velikost, zato ale pichlavé bodliny. To je štětec od UMA COSMETICS


Jako další tu máme rtěnku od značky Essence v odstínu 03-Come naturally. Rtěnka má překrásnou barvu. Není nijak výrazná, je elegantní a hodí se ke všemu. Možná proto to byla láska na první pohled. Konzistence je také příjemná. Rtěnka nehydratuje ani nevysouší. Pokud hledáte levnou rtěnku, mohu vám tento kousek jen a jen doporučit. Najdete ji v DM drogeriích za krásných 90Kč.

Okouzlila mě barva.


Zůstaneme u rtů, ovšem změníme značku.

Od značky ASTOR mě zaujalo cosi s názvem SOFT SENSATION LIPCOLOR BUTTER v odstínu 008-Hug me. Opět mě zaujala barva. Třpytivá, lesklá, jemná, vyloženě jarní a letní barva. Ovšem né každému sedne konzistence. Opravdu je to máslo a lesk dohromady. Nejdříve jsem byla hodně skeptická, ale nakonec jsem si tenhle lipcolor oblíbila. Seženete ho v drogériích za 160Kč.


Je libo másla nebo lesku na rty? To vše najdete v tomhle produktu.

Jako poslední tu máme opět produkt od Essence - Mosaic compact powder. Pudr není ovšem moc pigmentovaný (což mě vyhovuje). Obsahuje trochu malých třpytek, které na pleti skoro nejsou vidět. Seženete ho za 112Kč. Mně vyhovuje.

Nezapomeňte si přečíst také druhý díl Koupeno. Krásné prázdniny a užívejte si sluníčka. Zítra se můžete těšit na další článek. Také předělávám naše logo a intro na YT. Mám pro vás připravených spoustu dalších věcí a projektů, které jste na blogu zatím neviděli. Budu si hrát na tajnůstkářku, zatím nechci nic prozrazovat. V komentářích se určitě podělte o vaše zkušenousti, za jakékoliv ohlasy budu šťastná. Mějte se krásně, mám vás ráda.

XOX *Ash*

Upozornění:   Ceny jsou pouze orientační!!

Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.

Nezapomeňte nás sledovat také na sociálních sítích a nic vám neunikne :-).

 



Komentáře

Hezké

krásná recenze jako vždy

Přidat nový příspěvek

Style

Zlatý outfitt ke stromečku

    Alice Olivia white embellished top 11.365 CZK - net-a-porter.com     Mini skirt 560 CZK - stylishplus.com     Steve Madden steve-madden shoes 2.230...
Celý článek

Black is pretty

  Black is beautifull! Více o ceně a produktech ←   Jednoduchý a elegantní, pro každodení nošení.
Celý článek

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná, ale neboj, my ti pomůžeme podle našeho návodu jak vypadat aspoň trochu jako člověk. Asi každý někdy zažil chvíli, kdy jeho sebevědomí bylo na nule, nebo si prostě jen tak vyhledával články  na internetu na téma jak být sebevědomá a hezčí. Je mnoho nádherných...
Celý článek

Móda podle Hanny Marin (Ashley Benson)

V informacích jsem vás informovala, že bych se chtěla více věnovat rubrice Style. Proto jsem si pro dnešek vybrala seriálovou postavu Hannu Marin z Pretty little liars, kterou ztvárňuje Ashley Benson (Duch Vánoc, Sprink breakers). Podle mého názoru má Ashley a Hanna podobný styl a já opravdu miluju...
Celý článek

Retro updo účes

Také vás už nudí obyčejně rozpuštěné vlasy, nebo culíky? Vyzkoušejte tento lehký účes, je krásný a hodí se téměř ke všemu. Budete potřebovat pouze hřeben, dvě gumičky a několik pinetek. *Ash* Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.
Celý článek

Rozjasni zimu aneb barevné pramínky do vlasů

Zima je krásným časem, kdy je všude bílo, ale také občas zataženo a temno. Co takhle do zimy přidat trochu barviček a energie v podobě barevných vlasových pramínků?   Někomu se tohle oživení vlasů líbí, někomu zase ne. Já sama proti tomu nic nemám, přijde mi to zajímavé. A jak si můžu...
Celý článek