Moje oblíbené filmy a seriály (*Look*)

Oblíbené filmy a seriály *Look*
Ahoj,
Tenhle článek už *Ash* napsala a rozhodla se tohle téma taky zpracovat. �

FILMY

1. Hunger Games
Miluju tenhle námět! Mám ráda jak filmy, tak knížky. ( Teď mě napadlo, nemám napsat i článek na své oblíbené knížky? Dejte mi vědět! ) Nejvíc se mi líbil druhý film/kniha Hunger Games: Catching Fire

2. Harry Potter
Nejvíce známá série o kouzelnickém světě. Myslím, že víc představovat není třeba. Nejlepší díl je pro mě rozhodně Harry Potter a Fénixův řád. Líbí se mi i propojení vztahů mezi postavami.

3. The Perks of Being a Wallflower
Nejsem si jistá, jestli je tenhle film i v češtině. Důvod, proč jsem se na tenhle film podívala, byl vlastně herec Logan Lerman.� Film se hned stal můj oblíbený. Líbí se mi i docela netradičný děj ( nebudu nic prozrazovat �).

4. Percy Jackson Zloděj blesku/ Moře nestvůr 
Opět, Logan Lerman. Ještě před zhlédnutím filmu jsem přečetla všech 5 knížek a potom ještě pět ze série BOHOVÉ OLYMPU �
Moderní pojetí mytologie a dějin Řecka mě taky moc baví.

Tak tímhle asi končí seznam mých oblíbených filmů a vrháme se na seriály.

SERIÁLY

1. Pretty little liars
Můj a *Ash* nejoblíbenější seriál a rozhodně seriál, který sleduju nejčastěji a nejdéle! � Děj už mi přijde moc zdlouhavý a nemožný, ale stejně si každou středu pustím nový díl! 

2. The Big Bang Theory
Další klasika! Taková oddechovka když jsem moc unavená nebo líná na to, abych šla dělat něco smysluplného, ale zároveň moc vzhůru na to, abych šla spát. �

3. How I Met Your Mother
Seriál o věčném romantikovi Tedovi a hledání jeho ženy. 
SPOILER OHLEDNĚ POSLEDNÍHO DÍLU!! JESTLI JSTE NEVIDĚLI A CHCETE VIDĚT, NEČTĚTE!
Poslední díl mi přišel nejhezčí a zároveň nejsmutnější. Dozvídáme se, že jeho manželka už je mrtvá a celý seriál je o Tedově lásce k Robin. Hezká scéna je i "napravení" mé oblíbené postavy, Barneyho. Barney neplánovaně přivede svojí známost na jednu noc do jiného stavu. Jakmile se mu narodí dcera, zjišťuje, že už nechce krátkodobé vztahy a pouze se chce starat o své dítě. 

4. Malé královny krásy
Spíše reality show, ale je to úžasné! Jedná napřiklad o čtyřleté dívky, které se účastní Malé Miss. Holčičky jsou většinou rozmazlené a uječené. Matky si přes ně plní sen stát se "modelkou".

Tak to už je vše. Dnes poněkud další článek, ale snad vám to nevadí, když teď dlouho žádné články nebyly.

A co vy? Jaké jsou vaše oblíbené filmy a seriály? Budu ráda za všechny tipy! Určitě nám je posílejte na email

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Style

Zlatý outfitt ke stromečku

    Alice Olivia white embellished top 11.365 CZK - net-a-porter.com     Mini skirt 560 CZK - stylishplus.com     Steve Madden steve-madden shoes 2.230...
Celý článek

Black is pretty

  Black is beautifull! Více o ceně a produktech ←   Jednoduchý a elegantní, pro každodení nošení.
Celý článek

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná, ale neboj, my ti pomůžeme podle našeho návodu jak vypadat aspoň trochu jako člověk. Asi každý někdy zažil chvíli, kdy jeho sebevědomí bylo na nule, nebo si prostě jen tak vyhledával články  na internetu na téma jak být sebevědomá a hezčí. Je mnoho nádherných...
Celý článek

Móda podle Hanny Marin (Ashley Benson)

V informacích jsem vás informovala, že bych se chtěla více věnovat rubrice Style. Proto jsem si pro dnešek vybrala seriálovou postavu Hannu Marin z Pretty little liars, kterou ztvárňuje Ashley Benson (Duch Vánoc, Sprink breakers). Podle mého názoru má Ashley a Hanna podobný styl a já opravdu miluju...
Celý článek

Retro updo účes

Také vás už nudí obyčejně rozpuštěné vlasy, nebo culíky? Vyzkoušejte tento lehký účes, je krásný a hodí se téměř ke všemu. Budete potřebovat pouze hřeben, dvě gumičky a několik pinetek. *Ash* Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.
Celý článek

Rozjasni zimu aneb barevné pramínky do vlasů

Zima je krásným časem, kdy je všude bílo, ale také občas zataženo a temno. Co takhle do zimy přidat trochu barviček a energie v podobě barevných vlasových pramínků?   Někomu se tohle oživení vlasů líbí, někomu zase ne. Já sama proti tomu nic nemám, přijde mi to zajímavé. A jak si můžu...
Celý článek