Poznávací Tag - Co dělá mě mnou?

Ahoj, 

Tak 1. článek v rubrice Tagy! Abyste mě lépe poznali vybrala jsem tag Co dělá mě mnou? Pojďme se do toho rovnou pustit!

1. Kolik měříš?

Asi něco okolo 175 cm.

2. Kolik ti je let?

Je mi 14.

3. Kdy ses narodila?

V prosinci :-).

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?

V módě ráda vybočuju. Radši nosím sukně a šaty. Řekla bych, že můj styl by v časopise pojmenovali Crazy :-D. Hodně lidí to o mně i říká. Já si myslím, že jsem něco mezi romantickou a "crazy". Neřídím se módními trendy, protože to většinou nosí všichni! Já chodím proti davu!

5. Máš nějaký piercing nebo tetování?

Mám klasicky dvě dírky v uších a chtěla bych si nechat píchnout druhou dírku v levém uchu.

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš?

Růžičková kapusta!!!! FUJ!!!

7. Jaká je tvá oblíbená písnička?

Momentálně si pořád zpívám Shake it off! :-D

8. Zlato vs. Stříbro?

Dřív bych řekla stříbro, ale poslední dobou vyhrává zlato.

9. Jaké jsou tvé záliby?

Ruční práce, cvičení a samozřejmě psaní!

10. Rtěnka nebo lesk na rty?

Rozhodně rtěnka! Nesnáším jak se lesky lepí.

11. Zima nebo léto? 

Za mě léto. Nerada nosím zimní bundy.

12. Máš akné?

Akné vyloženě ne, ale sem tam se nějaký ten pupínek objeví. :-)

13. Je tvá pleť suchá, mastná nebo normální?

Mastná . Nejvíc se mi mastí čelo.

14. Máš pihy?

V létě mi vyskáčou na nose. 

15. Velikost bot?

40. Mám obrovský nohy :-D

Tak to byl celý tag doufám, že se vám líbil. Pokud ano budu ráda, když ho taky uděláte a odkazy nám posílejte na email! 

*Look*

Style

Zlatý outfitt ke stromečku

    Alice Olivia white embellished top 11.365 CZK - net-a-porter.com     Mini skirt 560 CZK - stylishplus.com     Steve Madden steve-madden shoes 2.230...
Celý článek

Black is pretty

  Black is beautifull! Více o ceně a produktech ←   Jednoduchý a elegantní, pro každodení nošení.
Celý článek

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná, ale neboj, my ti pomůžeme podle našeho návodu jak vypadat aspoň trochu jako člověk. Asi každý někdy zažil chvíli, kdy jeho sebevědomí bylo na nule, nebo si prostě jen tak vyhledával články  na internetu na téma jak být sebevědomá a hezčí. Je mnoho nádherných...
Celý článek

Móda podle Hanny Marin (Ashley Benson)

V informacích jsem vás informovala, že bych se chtěla více věnovat rubrice Style. Proto jsem si pro dnešek vybrala seriálovou postavu Hannu Marin z Pretty little liars, kterou ztvárňuje Ashley Benson (Duch Vánoc, Sprink breakers). Podle mého názoru má Ashley a Hanna podobný styl a já opravdu miluju...
Celý článek

Retro updo účes

Také vás už nudí obyčejně rozpuštěné vlasy, nebo culíky? Vyzkoušejte tento lehký účes, je krásný a hodí se téměř ke všemu. Budete potřebovat pouze hřeben, dvě gumičky a několik pinetek. *Ash* Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.
Celý článek

Rozjasni zimu aneb barevné pramínky do vlasů

Zima je krásným časem, kdy je všude bílo, ale také občas zataženo a temno. Co takhle do zimy přidat trochu barviček a energie v podobě barevných vlasových pramínků?   Někomu se tohle oživení vlasů líbí, někomu zase ne. Já sama proti tomu nic nemám, přijde mi to zajímavé. A jak si můžu...
Celý článek