První týden s Wii


Ahoj, 

Vítám vás u zhodnocení první etapy cvičení s podložkou. A bez dalšího okecávání, pojďme na to!


1. Den

Tento den byl spíše o zařizování. Vytvořila jsem si profil, zadala výšku, váhu a datum narození. Pak jsem absolvovala Body Test obsahující úkoly na rovnováhu. Nintendo wii mi vypočítalo moje BMI (body mass index). Už zbylo jen nastavit cíl, kolik kilogramů chci zhubnout nebo naopak přibrat (což není můj problém :-)) První den jsem moc necvičila spíš zkoušela různé hry pro lepší balanc.

2. Den

A cvičení začíná! Nejprve jsem opět podstoupila Body Test. Je to trochu otravné, protože test musíte podstoupit pokaždé, když jdete cvičit. Pak jsem zkoušela různé cviky. Většinou jsem střídala jógu s muscle workout. Bylo mi to tak doporučeno Nintendem.

3. Den


6. Den

Šestý den jsem bohužel opět neměla čas.A přišla krize. Celý den mě bolelo celé tělo. I přesto jsem se večer dokopala ke cvičení. Sice to nestálo za nic, ale aspoň něco. Vytvořila jsem si svojí rutinu, kterou hodlám cvičit každý den. Bylo to něco kolem 15 minut.

4. Den

Další den jsem bohužel měla hodně práce. Když jsem v 22:00 přijela domů, neměla jsem čas ani chuť jít cvičit.

5. Den

Odcvičila jsem svůj program sestrojený na míru a zdálo se mi to málo. Tak jsem si tam přidala ještě pět cviků :-). Rutina už mi zabírala 22 minut. Byla jsem spokojená sama se sebou. Vždy před cvičení jsem se rozehřála aerobickem a po cvičení se zklidnila nějakou hrou.

6. Den

Šestý den jsem bohužel opět neměla čas :-(

7. Den

Poslední den cvičení (prozatím) jsem si opravdu užila! Až se sama divím, jak mě první týden bavil :-) Střídám cviky na svaly s jógou a opravdu to funguje! Už teď pozoruju drobné změny, zejména v oblasti břicha. Za týden jsem shodila 0,5 kg! Snažím se cvičit každý den aspoň 30 minut. Dvacet minut mi většinou zabere " workout" a zbytek času aerobick a hry. Zatím jsem s výsledky spokojená a uvidíme, jak se to vyvine :-)

*Look*








kOMENTÁŘE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Style

Zlatý outfitt ke stromečku

    Alice Olivia white embellished top 11.365 CZK - net-a-porter.com     Mini skirt 560 CZK - stylishplus.com     Steve Madden steve-madden shoes 2.230...
Celý článek

Black is pretty

  Black is beautifull! Více o ceně a produktech ←   Jednoduchý a elegantní, pro každodení nošení.
Celý článek

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná, ale neboj, my ti pomůžeme podle našeho návodu jak vypadat aspoň trochu jako člověk. Asi každý někdy zažil chvíli, kdy jeho sebevědomí bylo na nule, nebo si prostě jen tak vyhledával články  na internetu na téma jak být sebevědomá a hezčí. Je mnoho nádherných...
Celý článek

Móda podle Hanny Marin (Ashley Benson)

V informacích jsem vás informovala, že bych se chtěla více věnovat rubrice Style. Proto jsem si pro dnešek vybrala seriálovou postavu Hannu Marin z Pretty little liars, kterou ztvárňuje Ashley Benson (Duch Vánoc, Sprink breakers). Podle mého názoru má Ashley a Hanna podobný styl a já opravdu miluju...
Celý článek

Retro updo účes

Také vás už nudí obyčejně rozpuštěné vlasy, nebo culíky? Vyzkoušejte tento lehký účes, je krásný a hodí se téměř ke všemu. Budete potřebovat pouze hřeben, dvě gumičky a několik pinetek. *Ash* Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.
Celý článek

Rozjasni zimu aneb barevné pramínky do vlasů

Zima je krásným časem, kdy je všude bílo, ale také občas zataženo a temno. Co takhle do zimy přidat trochu barviček a energie v podobě barevných vlasových pramínků?   Někomu se tohle oživení vlasů líbí, někomu zase ne. Já sama proti tomu nic nemám, přijde mi to zajímavé. A jak si můžu...
Celý článek