This or That?

Mám tady pro vás další TAG, chystám se ho udělat již celé týdny, tak snad se vám bude líbit.

Tvářenka nebo bronzer? Jednoznačně bronzer!

Linky nebo řasenka? Řasenka, linky nosím ráda, ale mám světlé řasy.

Makeup nebo korektor? Korektor stačí.

Neutrální nebo barevné oční stíny? Líbí se mi obojí, ale já si vyberu ty neutrální.

Lisované nebo sypké stíny? Lisované

Rtěnka nebo lesk? Rtěnka, vadí mi jak se lesky lepí.

Štětce nebo houbičky? Štětce

Dlouhé nehty nebo krátké? Asi krásné

Nehty umělé nebo přírodní? Do jisté míry se mi líbí i umělé nehty, přesto budu raději volit ty přírodní.

Tělo - mléko nebo máslo? Mléko

Džíny nebo tepláky? Přiznám se bez mučení..já tepláky nenosím (teda jen někdy..). I doma chodím jednoduše ve starých džínech a je mi to pohodlné.

Dlouhý nebo krátký rukáv? Krátký

Šátky nebo klobouky? Opět se mi líbí oboje, ale volím klobouky - miluju je!!

Puntíky nebo proužky? Oboje! :D

Drdol nebo culík? Drdol, je to zajímavější ;).

Parfém nebo sprej? Parfém

Sprchový gel nebo mýdlo? Sprcháč

Džíny nebo kalhoty? Džíny ♥

Dlouhé kalhoty nebo kraťasy? No, když je zima tak dlouhý, když teplo krátký. Pokud si ale opravdu musím vybrat, vyberu si dlouhé kalhoty.

Žabky nebo sandálky? Sandále! V žabkách bych se asi zabila :-).

Náhrdleníky nebo náramky? Náhrdelníky, náramky mi někdy vadí při psaní.

Podpadky nebo nízké boty?  Nízké boty.

Bunda nebo mikina? To je těžké...asi bunda.

H&M nebo Gate? H&M, ale každý obchod je něčím výjmečný.

Vlasy rovné nebo vlnité? Vlnité .

Dlouhé nebo krátké? Dlouhé, samozřejmně každému sluší něco jiného.

Pinetky nebo sponky? Pinetky

Svázané nebo volné? Volné.

Déšť nebo slunce? Slunce.

Léto nebo zima? Léto

Podzim nebo jaro? Vždyť to vyjde skoro nastejno.

Čokoláda nebo vanilka? Čokoláda!

Sparta nebo slávie? Bayern :D. Dobře tak Slávie.

Poslední dobou mě strašně chytly tagy, ale nebojte, budu přidávat články jako obvykle. *Ash*

Style

Zlatý outfitt ke stromečku

    Alice Olivia white embellished top 11.365 CZK - net-a-porter.com     Mini skirt 560 CZK - stylishplus.com     Steve Madden steve-madden shoes 2.230...
Celý článek

Black is pretty

  Black is beautifull! Více o ceně a produktech ←   Jednoduchý a elegantní, pro každodení nošení.
Celý článek

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná

Staň se krásnou, aneb jsi hnusná, ale neboj, my ti pomůžeme podle našeho návodu jak vypadat aspoň trochu jako člověk. Asi každý někdy zažil chvíli, kdy jeho sebevědomí bylo na nule, nebo si prostě jen tak vyhledával články  na internetu na téma jak být sebevědomá a hezčí. Je mnoho nádherných...
Celý článek

Móda podle Hanny Marin (Ashley Benson)

V informacích jsem vás informovala, že bych se chtěla více věnovat rubrice Style. Proto jsem si pro dnešek vybrala seriálovou postavu Hannu Marin z Pretty little liars, kterou ztvárňuje Ashley Benson (Duch Vánoc, Sprink breakers). Podle mého názoru má Ashley a Hanna podobný styl a já opravdu miluju...
Celý článek

Retro updo účes

Také vás už nudí obyčejně rozpuštěné vlasy, nebo culíky? Vyzkoušejte tento lehký účes, je krásný a hodí se téměř ke všemu. Budete potřebovat pouze hřeben, dvě gumičky a několik pinetek. *Ash* Chceš tu mít svůj článek, příběh či zkušenost? Napiš mi! Více informací v rubrice kontakty.
Celý článek

Rozjasni zimu aneb barevné pramínky do vlasů

Zima je krásným časem, kdy je všude bílo, ale také občas zataženo a temno. Co takhle do zimy přidat trochu barviček a energie v podobě barevných vlasových pramínků?   Někomu se tohle oživení vlasů líbí, někomu zase ne. Já sama proti tomu nic nemám, přijde mi to zajímavé. A jak si můžu...
Celý článek